» Dag 4 - Det här stör mig

Det finns alltid småsaker man stör sig på. Men vad som flög upp i skallen nu är bl.a....

Folk som beklagar sig över små saker i livet, när dom är förkylda är det så fruktansvärt synd om dom och de påpekar hela tiden hur sjuka dom är, när de egentligen bara har lite snuva... Detta bevisar bara att dessa människor aldrig varit riktigt sjuka någon gång eftersom en förkylning för dom är så otrolig jobbigt?! 

De som skriver ut ALLT på facebook eller likande sociala medier. Människor som samma dag som deras pappa dött gå in på FB och skriva ut sina sorger osv. Jag själv skulle för det första inte gå in på facebook samma dag som någon i min närhet gick bort och för det andra så skulle jag aldrig skriva ut på facebook hur ledsen och dåligt jag mår... Folk som har svårt att hålla sitt privatliv för sig själva,stör jag mig på! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback