» Ut med det gamla

Nu när jag börjat rensa (pga. flytten) så märker man verkligen hur mycket grejer man har?! 
Jag är bara 20 år, men har ändå samlat på mig en hel del... 
Så just nu lägger jag upp grejer på blocket, tradera och på facebook flera gånger per dag :) 
Måste bli av med massa grejer som man ändå inte använder så jag kan fylla på med nya grejer sedan! :D
 

» Björn Borg

Inlägget är sponsrat.
Jag minns för några år sedan då var det jätte populärt att ha björn borg underkläder. De sades vara otroligt bekväma. Och det får man ju faktiskt hoppas eftersom de kostar lite.
Boxertrosor som är den typiska björn borg modellen för tjejer är väldigt snygga :) de har snygga mönster på både trosor och kalsonger. Unika saker är ju alltid skoj såklart?
I videon nedan kan ni se deras nya kollektion, jag gillar videon, men är det bara jag? Visst påminner den väldigt mycket om musikvideon ”Call on me” (frågetecken)
Nu vet inte jag om dessa typer av träningspass finns i Sverige med denna sortens outfit, men om det finns och det är killar med i passet… Då undrar man ju om de är där för att träna? Haha. Hur som helst ser träning ut att vara ett djävulskt bra pass för rumpan, så varför inte kolla på reklamen och ta det som ett träningspass på köpet? 


» Skönt att få saker gjort

Idag råkade jag bli kvar i sängen ganska länge. Cozzy & Izza ville som vanligt ligga i sängen och mysa och då kan man ju inte bara stiga upp... :) 
Det har varit mycket trafik här hemma idag, flera stycken som kommit och hämtat grejer som jag sålt.
Victor och jag var även en snabbis förbi Mio och kollade soffor, eftersom min är liten och vardagsrummet är stort i nästa lägenhet så vill jag ha en större soffa. Så nu har vi nog hittat en som vi ska köpa vilken dag som helst! 
Även ringt lite samtal idag mm. Så nu kan man pricka av lite saker på sin "to do list" 

Bjuder på en gammal bild :b
 
Hyrde släpp där för några månader sedan och var mycket nöjd. Priset var helt okej!
 
 
 
 
Super fint ställe som ligger perfekt till i västervik
 
 
 
 
Helt okej affär om man har vägarna förbi. Men inget jag skulle åka och storhandla på pga. deras utplockade sortiment.
 
 
 
 
Bra affär när man har glömt något till kvällens middag. Men inget man storhandlar i pga. deras höga priser..
 
 
 

» Mycket som ska fixas

Min blogg är nog ganska tråkig nu... Detta beror ju på att jag ska flytta den 1 augusti och det är en hel del som ska fixas. För det första så ska man säga upp saker och ting som bredband mm, sen måste jag även bli av med massa grejer också. Så det pågår stor rensning här hemma just nu. Det tar ganska mycket tid tyvärr. 
Så bloggen kanske inte kommer uppdateras så där jätte mycket :/

 
 
Bra och trevlig personal som är kunniga.
Rekommenderas.
 
 
 
 
Kanon bra! Det som är lite synd är att eftersom västervik är en mindre stad så kommer inte alla filmer hit som t.ex. visas i shlm.
 
 
 
 
Super fint ställe och bra frisörer. Dock är priserna lite höga...
 
 
 
 
Har klippt mig många gånger på chrisma. Och har alltid varit nöjd när jag gått därifrån
 
 
 

» Sponsrad video - Karim & Christer sjunger

Reklam på tv brukar ju inte vara sådär jätte skoj när det kommer mitt i ett spännande och bra program. Men det finns ändå vissa reklamer som gör det lite roligt! Dessa reklamer som det kommer nya utav varje/varannan vecka som t.ex. Comviq! Jag verkligen älskar Karim. Han är så go, härlig, snäll och rolig liten gubbe. Jag önskar att vi hade en kiosk här i stan där han jobbade, för då hade jag säkerligen blivit en stamkund! Det jag gillar med Karim är att han är så positiv, ni har väl sett den reklamen när han höll på att bli rånad? Karim bara skakar på huvudet helt lugn och säger att han ska sluta annars ringer han hans mamma? :’D haha gulligast han är.
I videon nedan kan ni se en ny comviq reklam med Karim och Christer, Karim har denna gång sånglektion för Christer, haha väldigt roligt faktiskt! Ni måste kika :)

 

» En massa foton

Tog en print på min instagram så får ni se några av mina senaste bilder där ifrån. Det är jag och kissarna som tar upp alla bilder typ haha :)
Om ni vill följa så heter jag Neahis. 

 
Älskar vila i linköping på ikano.
Jätte fina kläder och trevlig personal.
 
 
 
 
De har bra märken på sina skor, visst de är lite dyrare men de håller iallafall!
 
 
 
 
Skokällarn har billiga skor. Det är kanon om man behöver ett par skor lite akut och inte kan lägga ut flera hundra.
 
 
 
 
Bra affär. Man får hjälp om så behövs. Bra öppetider har de också.
 
 
 

» Sponsrad video - Filip & Fredrik om 2003-2013

Filip och Fredrik är ju en av Sveriges kändaste tv-duo. Dessa grabbar har gjort massa olika typer av program och det jag gillar med dessa killar är att dom är kloka och seriösa men ändå roliga på samma gång. De är faktiskt ett par sköna typer att sitta och bara lyssna lite på t.ex. som deras program breaking news som gick för ett tag sedan.
Ja Filip och Fredrik är nog en av de kändaste tv-duo paret, vi har även Erik och Mackan men jag tror faktiskt de inte är lika stora som Filip och Fredrik :)
Men tillbaka till våra F-pojkar. Dom gör i samarbete med 3 en årskrönika. Detta är för att 3 fyller 10 år och då har Filip och Fredrik gjort en årskrönika som sagt för varje år gällande mobilmarknaden, alltså från 2003-2013. Känns som att 2003 var igår nästa. Det är läskigt hur fort tiden faktiskt går..
Hur som, kolla på videon, ett tips! 


» Så gulligt

Så gullig bild jag hittade bak i arkivet. På pappa Victor och bebis Cozzy. Detta var bara någon dag efter vi hämtade hem honom. Så roligt att se hur mycket han har växt!

 
Spotify är de bästa man kan använda sig av när det gäller musik. Bra att det finns även möjlighet för båda gratis version och betal.
 
 
 
 
Bra tidning som tar upp de viktigaste nyheterna.
Kanon!
 
 
 
 
Älskar vila, de har så fina kläder och det är faktiskt bra priser också!
 
 
 
 
Dagens nyheter är en bra tidning.
De tar upp bra typer av nyheter.
 
 
 

» Om man var rik

Vad tycker ni angående ”Man blir lycklig utav pengar” själv tycker jag det ligger något i det. Men det är klart att pengar är inte allt. Man behöver lite av allt, så som bra ekonomi, kärlek, vänner, vara frisk osv. Jag är själv nöjd med mitt liv, jag har en pojkvän som är en ängel och som jag älskar fruktansvärt mycket, har underbar vänner, två katter som ger en massa kärlek och goda skratt och massa mer. Men det är klart att om man skulle få 10.000 kr en dag skulle man såklart inte tacka nej? Eftersom allt kostar pengar så blir man såklart glad om man får in 10.000 kr på konto och kan åka till någon varm världsdel och bara njuta av livet, dvs. man blir lite sådär extra lycklig för stunden. Om jag skulle hitta en massa guldsmycken t.ex. som ingen vill ha och då få äran att skicka in dom till http://www.guldcentrum.se/ och sedan få 10.000 kr insatt på kontot. Så skulle jag direkt börja köpa nya grejer till den nya lägenheten. För jag har så mycket idéer på allt man kan köpa och göra osv. Jag har ju faktiskt fått ett intresse av inredning sedan jag fick egen lägenhet och de växer bara med tiden :) Så det är verkligen de jag skulle prioritera om jag fick in pengar på kontot! Vad skulle du köpa?


» Mhmm lyx!

Kom nydligen hem från tjust rehab, har varit på en superskön ansiktsbehandling. Så nu känner jag mig som en liten prinsessa. Jag tackar min pojkväns mamma så mycket för presentkortet ♥ så jag hade möjlgiheten att unna mig detta lyx :) 
Så måste verkligen tipsa er om att gå ditt på en ansiktsbehandling, tjejen var super söt och trevlig så allt är bara perfekt! Gå in på tjust rehabs sida så finns mer info :)


» Prom

I lördags var jag och Jossi nere på stan för att kolla på alla fina studenter som gick balen. För ett år sedan gick jag och pojkvännen och det var en underbar dag :) 

Nu har victor precis duschat klart så vi ska promenixa ner till stan för att lämna in hyreskontrakt så jag kan säga upp lägenheten, sen blir det iväg till våra nya hyresvärdar för att skriva på det nya kontraktet. Lovely! 
 
 
Tyvärr är västerviks tidningen nog en av de sämsta. Det finns knappt något att läsa och de flesta sidorna består av sport eller börsen. Super tråkigt.
 
 
 
 
Mysigaste cafét i hela västervik, helt klart! Dock är det väl mer ett lunchställe en att sätta sig att fika på eftersom de oftast bara finns 1-2 typer av bullar att välja på.
 
 
 
 
Bra kläder när man ska köpa något till pojkvännen! De är bra priser på kläderna och personalen är även trevlig :)
 
 
 
 
Carlings är en cool affär :D Väldigt unika kläder som skiljer sig från mängden! Dock kan ibland personalen vara lite väl på..
 
Ett bra ställe att handla på om man ska köpa något till pojkvännen. dock så är det mesta baskläder så att hitta något unikt plagg kan vara lite svårt.
 
 
 
ont-size: 1px; height: 10px; overflow: hidden;"> 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

» Apoteket hjärtat ♥

Apoteket hjärtat är Sveriges största apotekskedja med hela 250 stycken apotek runt om i vårt avlånga land. Apoteket hjärtat jobbar mycket för att vi som kund ska få bättre hälsa och välbefinnande genom en bra personlig service, bra sortiment och massa olika tjänster.
Hjärta symboliserar livet och i videon nedan kommer vi träffa en person åt gången som berättar helt utan manus om hur de använt sitt hjärta till att göra något gott. Det är Erik Gandini som är en prisbelönt regissör för dokumentärer som tillsammans med apoteket hjärtat gjort ”personliga porträtt” på 25 sekunder som ska visa vad vi tror på och att se varje individ som den är.
Denna kampanj tycker jag är fantastisk. Jag älskar reklamer där dom visar realistiska saker. Inte massa överdrivna effekter för att få fram en så bra bild och göra så bra reklam för en fjuttig parfym. Denna reklam är så äkta på något vis. Jag älskar den! ♥


» Goda nyheter

Igår och idag och säkerligen en lång tid framöver kommer jag gå på moln. Igår hittade vi oss äntligen en ny lägenhet! Så i slutet av sommaren så blir det att flytta från denna stora dyra 3:a till en fin 2:a :) 
Har sökt lägenhet i över ½ år och nu har jag äntligen lyckats hitta mig den perfekta lägenheten! 

Bild på mitt vardagsrum.
 
Jätte fina möbler med toppen kvalité! Personalen är super trevliga och väldigt hjälpsamma!
 
 
 
 
När det gäller möblerna på materialmännen finns det mycket fint. Dock är det dåligt med personal så man får inte så mycket hjälp som man ibland behöver.
 
 
 
 
En rolig affär med bra priser. Så gott som alltid nya grejer vilket gör varje shoppingrunda unik!
 
 
 
 
Rusta är en av mina favorit butiker. De har t.ex. schampo och balsam där för super låga priser, medans en annan affär i stan säljer samma produkt men så gott som dubbelt så dyrt!
 
 
 

» New Yorker

Affären New Yorker tycker jag har väldigt bra utbud på kläder. De är snygga och till ett bra pris. Det som är synd med New Yorker är att det inte finns här hemma i Västervik. Det närmaste är Kalmar eller Linköping tror jag? Så tyvärr är man inte där speciellt ofta. Jag brukar ju oftast åka till Linköping om jag ska shoppa men då brukar vi vara ute vid Ikano (vid Ikea) och New Yorker finns ju nedåt centrum om jag förstått det rätt. Men nästa resa ditt ska jag lätt åka dit.
I Videon nedan kan ni se lite av deras ”denim kollektion” Även ni killar som kanske läser min blogg borde också kolla videon eftersom New Yorker även säljer kläder för er herrar.
Jag älskar denim! Har helt glömt bort att jag har 2 jeansjackor i garderoben som väntar på att få komma fram. Till sommaren har jag förberett med lite snygga ljusa & mörka jeansshorts också. LOVE DENIM! 


» BLOPPIS

Har startat en bloppis på instagram "BLOOPIZZ" men om ni inte har instagram så får ni gärna vara med ändå fast här på bloggen
Bara kommentera med epost om ni är intresserade av något, kommer upp mer saker snart. 

♥ Storlek på kläderna är XS eller S. Fråga om ni vill veta exakt för de plagg ni är intresserad utav. 

Ber om ursäkt att kläderna är lite skrynkliga men de har legat i en garderob ca 1 år.. 

» Helloo

Hej på er! :)
Igår hann jag inte blogga, hade fullt upp nästintill hela dagen. Så skönt när man har massa energi och får massa gjort. Kvällen slutade med att Victor och jag grillade och käkade middag 21.40 haha. Men mat fick vi i oss

Idag har jag sovit ganska länge, vaknade dock av att åskan och några tjejer som skrek ute på gatan haha! Fick springa upp och dra ut alla kontakter och sedan somnade jag om :') 
Izza har varit hos vetrinären idag och fått sin andra vaccination, hon va super duktig! ♥
 
 
Är nöjd med alla boxar jag fått! Dock så kan leveransen vara lite seg ibland vilket är lite tråkigt.
 
 
 
 
Coop nära är bra eftersom det som sagt ligger nära. Det ändå som är ett minus är att priserna är lite väl höga i jämförelse med t.ex. willys.
 
 
 
 
Kul med nybyggnad! Personalen är trevlig och hjälper gärna till. Lagom väntetid för receptbelagd medicin också.
 
 
 
 
Jysk har bra priser. Men tyvärr är inte kvalitén speciellt bra. Har tyvärr varit trasigt redan i kartong ibland...
 
 
 
 
Clas ohlson är en rolig affär. Där man kan hitta det mest och till väldigt bra priser. Kanon!
 
 
 

» Kolmården

Hittade dessa bilder bak i arkivet från förra året då Victor och jag tog en dagsutflykt till Kolmården. 
Min farmor bor i Norrköping och när jag var liten åkte vi varenda år flera gånger till Kolmården, så det är verkligen något jag alltid älskat. Hoppas älskling och jag kan åka till Kolmården i år igen. För det är alltid en härlig upplevelse. 
Att åka till gröna lund/liseberg är jag för feg för, har blivit en sådan mes :')
 
 
Verkligen bästa stället att köpa skor på! Älskar priserna. Och när jag beställde ett par skor för ett tag sedan var de tyvärr försmå men utan en krona extra så kunde jag retunera dom och få ett par nya i rätt storlek :)
 
 
 
 
Personalen är super och lokalen är fräsch. Så det är bara bra helt enkelt!
 
 
 
 
Biltema har så gott som allt man behöver. Om det så bara är en sladd för internet eller liknade. Alltid räddare i nöden!
 
 
 

» Geordie Shore

[Inlägget är sponsrat]

Tror de flest ungdomar har hört tals om ”Jersey Shore” med tillexempel söta men väldigt knasiga Snooki. Jersey Shore visades konstant på MTV så det var svårt att missa det. Jag tyckte själv det var ganska skoj att kolla på eftersom dom är så ”speciella” haha. Men nu ska vi lämna Snooki och hennes vänner bakom oss för att istället välkomna en ny säsong av ”Geordie Shore” (rättare sagt säsong 4) som startar IDAG 19 maj 2013 på MTV klockan 21.50. Så för er som älskar sommar och fest så passar detta som en uppvärmning för kommande svensk sommar. Nytt för denna säsong är ”2 nya hunkar” Scott och Dan så denna säsong kan ni följa pojkarna och resten av gänget som festar som galningar, bråkar, tjafsar, skrattar och gråter.
För er som inte har kanal MTV (tillexempel jag, haha) Så finns programmet upp på mtv’s hemsida 7 dagar efter sändning.  


» Halvnaken

Hej alla! Hoppas ni tar vara på solen idag, det borde vara förbjudet att sitta inne en dag som denna. 
Har för första gången detta år haft shorts på mig. Känns alltid jobbigt första gångerna på året när man ska ha sommarkläder, känner sig nästan halvnaken, blek och som att bena är tjocka stockar. Men det är nog bara en själv som tänker så... 

Har suttit och ätit glass och njutit av solen med min finaste vän jag någonsin haft ♥ Älskar dig Jossi! 
Köpte mig en pastasallad på stan som jag tog med hem och käkade som lunch så nu har jag matkoma... Victor kommer hem om ca 2h, då ska vi hem till honom :) 



 
Det jag gillar med bikbok i lkp är deras utbud på kläder och att de är välsorterade. Dock ett minus till personalen som är lite dryga eller överdrivet falskt trevliga..
 
 
 
 
Intersport är min favorit butik när de gäller just "tränings grejer" Bra märken med bra priser.
 
 
 

» Ha kul med ljus

Har en liten ficklampa hemma med rödlaser och vanligt blåttljus. Lekte lite med slutartiden. Varje bild blir unik. 

 
Gina tricot har alltid bra och snygga kläder. Det bästa är att shoppa i er butik. För tyvärr så brukar jag alltid blir besviken när jag beställer på nätet, bilderna brukar inte överenstämma med verkligheten :)
 
 
 
 
Cubus i linköping har jag verkligen fått upp ögona för när jag senast var på en "nya jeans jakt" de hade passande jeans för mig som är väldigt smal men har lite längre ben. TACK
 
 
 

» 2day

Vaknade typ halv 12 idag(?) så har tyvärr typ sovit bort hela dagen. När Victor kom hem från jobbet så tog vi oss en promenad ner till stan eftersom jag skulle fixa en grej. Nu spelar vi lite black ops 2 men ska snart laga mat! :)



 
Besöker alltid ikea i linköping när man har vägarna förbi. Ikea är bra på alla sätt och vis. Det ända jag tycker är tråkigt är att det aldrig finns snygga och fina soffor. :(
 
 
 
 
En bra butik på nätet! Som har unika kläder och bra priser.
 
 
 

» Eurovision Song Contest

Nu är det snart lördag och då är det dags för eurovision!
Tycker det är så grymt att det är Sveriges tur detta år att representera årets show. För ungefär 1 år sedan då när Loreen vann så var det samma dag som vi hade balen på gymnaiset. Efter en toppen dag med kortege och middag & fest på slottet så åkte vi in till stan för att sitta och prata med god dricka. På restaurangen mitt emot hade de eurovision på en stor tv och helt plötsligt så börjar de skrika och applådera där inne och då ser vi på skärmen att Loreen har vunnit :) Synd att man inte kunde ha sett programmet för det är ju inte alls lika roliga att se reprisen dagen efter?
För att peppa inför årets eurovision så kan man göra ett Eurovision Super Hit Video Message. Kolla på videon för inspiration och länk.  

 

» Att vara förälder till småbarn

Puuh.. Det är inte alltid lätt. Tur att våra små barn inte väger så mycket och klarar sig relativt bra på egen hand. 
Izza & Cozzy är mina små änglar (ibland djävular också haha) 

Kom hem nyss, är så trött, har många sovtimmar att ta igen, så mjukisbyxor på och sedan ska jag bara ta det lugnt resten av dagen! 


 
Gekås är sveriges bästa och roligaste affär. Det är alltid kul att åka dit. Såklart det är jobbigt att trängas med folk. Men det är toppen ändå.
 
 
 

» Välkommen tillbaka

Jippi! Mina sömnproblem är här igen! :)
Har varit vaken ett par timmar, hoppas jag blir trött snart så jag får sova en stund iaf.
Myser med katterna i soffan Sålänge, gosgos <3

 
Olw är bäst på allt. Min favorit just nu är era ugnsbakade chips. Mums. Älskar't
 
 
 

» Vilket flyt...

Efter att kommit hem efter nästan en hel dag med bästa tjejen så bestämde Victor och jag att vi kunde faktiskt grilla dagens mat ute på något fin ställe. Fixade och donade och köpte engångsgrill och hela köret. Men självklart så funkade ju inte grillen för dom som gjort den var väldigt snåla med tändvätska.. Så lite små stressade som vi var då Victor skulle iväg och träna, fick vi ge upp våra picknick planer och steka hamburge-helvetena hemma istället. Men vi blev ju mätta iallafall :)

 
Din sko har bra priser och en hel del snygga. men tyvärr är kvalitén inte alls bra. Skorna håller kanske ½ år. Men man får väl de man betalar för :)
 
 
 

» Härligaste dagen på länge

Dagen har bara varit super bra!
Började med träff hos psykologen för att sedan hämta upp Josefine för att gå ner en snabbis på stan och sedan luncha ute på kanan. Blev proppmätta och promenerade sedan till Willys köpte jordgubbisar och ramlösa för att sedan steka lite med bästis på balkong ♥ 
 
Snygga kläder i alla olika prisklasser! Vilket gör det möjligt för de flesta att handla på sidan :)
 
 
 

» Hair

Idag ska jag beställa hem lite nya hårprodukter eftersom de börjar ta slut.
Mitt nya favorit märke är svenska märket Maria Nila, har testat deras conditioner som jag älskade så idag beställer jag en ny conditioner plus schampo och en tonic, allt detta ska stimulera hårväxten för att förebygga överdrivet håravfall.
Senast jag beställde hårprodukter var ifrån http://www.bellbox.se/ och då var jag väldigt nöjd med både kundservicen, leveranstiden och priserna. Så jag rekommenderar varmt denna sida. De skickar även alltid med en present med beställningen och sist fick jag en flaska Moroccanoil som är väldigt poppis nu, så de fick jag testa själv helt gratis. *Tummen upp*
Beställer du produkter över 500 lappen så bjuder de även på fri frakt. Glöm inte att kolla deras aktuella erbjudande, finns alltid massa billiga klipp man kan göra.  
Innan har jag oftast använt mig av olika märken när det gäller hårvård, dvs. olika märken av balsam, schampo och inpackning. Men jag tror det är viktigt att man kör på samma märke då de olika typerna av vårdsprodukter samarbetar. Även att jag var nöjd med schampot från märket Cutrin sist så väljer jag denna gång att köra på ett och samma märke på alla mina produkter för håret. 


» Mina älsklingar

 
Rusta är bra på många sätt och vis. Där kan man hitta allt från billig duschkräm till snygga kuddfodral. älskar det!
 
 
 

» Ta vara på dagarna

Goddag. 
Vaknade för ett tag sedan, så skönt att komma upp tidigt så man har hela dagen framför sig istället för att sova bort hela dagarna. 
Himlen är klarblå, så solning vid balkongen kommer denna förmiddag bestå utav. 

 
Det bästa med willys är såklart deras låga priser. Man blir ju nästan rik när man handlar på willys :)
Så ett stort plus till Willys.
 
 
 

» Summer dress

Jag är egentligen inte någon ”klänning-tjej” men i år är jag faktiskt sugen på att införskaffa mig en söt liten klänning som jag kan ha på mig en varm sommardag  :)  För det är både sött och snyggt med klänning tycker jag. Men eftersom jag endast är 160 cm lång så blir ofta klänningarna alldeles för långa och går typ ner i marken, (haha överdrivet sagt men ändå) så därför är det inte super lätt att hitta den där perfekta. Som tur är, är jag både kort och smal så jag kan ha klänningar i barnstorlekar också. Så mina möjligheter är ju faktiskt många.
Har kollat runt lite på http://www.bubbleroom.se/ idag med tanke på att vädret är så fint och försökt hitta mig en fin klänning som jag kan skutta runt i, haha!
Vit färg på en klänning är ju egentligen enklast, det är fräscht och man ser extra brun ut. Men att få på sig lite tyg med färg är ju heller inte fel.
Men när vi ändå är inne på klänning snacket så kommer frågan också upp vad för typ av skor som passar bäst till en klänning? Om man är lång så kan man ha söta ballerina till men jag som är kort skulle se ännu kortare ut då. Jag tror jag kör på mina fred perry dojor till klänningen i sommar i alla fall. 


» Solsting

Hejhej! 
Sitter just nu vid den franskabalkongen och solar i min nya färgglada bikini :) Håller på att dö av värmeslag, eftersom det inte blåser en endaste liten vindpust! 
Ska om någon timma iväg till mammsen med brosan och Victor. Snacka skit och fika lite ni vet! 

Njut av solen idag allesammans! 

Bild från kolmården sommaren 2012. Surikater är så coola och söta :)
 
Det bästa med willys är såklart deras låga priser. Man blir ju nästan rik när man handlar på willys :)
Så ett stort plus till Willys.