» Black & gold

Gold & black
 
Gold & black by puma-linnea featuring a metal sculpture

» "Jag bara ska få plats"

För ett tag sedan fick jag ett litet paket hem och den lilla kartongen som sedan stod tom på köksbordet tog Cozzy över direkt. Han tyckte väl att den passade honom i storleken?
Som jag nämnde härromdagen så fyllde Izza 1 år och i onsdags var det Cozzys tur att bli 1 år, så det har varit mycket kattkalas här hemma :)
 

» Lunch & fika

Igår fick pojkvännen ett jätte roligt besked, han fick fast anställning på jobbet :) Så idag gick vi ner på stan och käkade lunch på kanan och fikade för att "fira" lite. Är så stolt över dig Victor ♥

 

» Tenta

Idag avslutades vår andra kurs på sjuksköterskeprogrammet med en salstenta som var mellan 9.00-14.00 (och ja en lördag skriver vi prov i skolan).
Efter tentan fick vi även tillbaka vår förra tenta som vi gjorde för några veckor sedan i första kursen och jag klarade den! Blev så glad *klapp på axeln*.
På måndag börjar en ny kurs men förhoppningsvis blir den inte lika tuff som dessa två första som bara varit att nöta fysiologi varenda vaken timma, haha. 

Nu ska jag njuta av en ledig helg utan något plugg vilket har varit sällsynt sen skolan började ;)
 

» Det är ingen vanlig dag

Nej för idag är det Izza's födelseddag! Lilla plutten blir 1 år idag och det har firats med bl.a. favoriträtten som är kokt fisk *mums* 
 

» VIP bloggare

Hade ett oväntat paket att hämta på posten härromdagen och i paketet var ett vip paket från Reddville :) Ett tips till alla tjejer är att bli medlem på deras hemsida och få gratis tamponger hemskickat varje månad. Gratis är ju alltid kul eller hur? 

Detta låg i paketet
 
 
Jag har beställt kläder från Zalando ett flertal gånger och det är min nya favoritbutik online. Deras utbud är otroligt stort och i alla prisklasser. De ska verkligen ha ett STORT extra plus för att de är gratis tur&retur så man kan testa kläderna hemma och utan problem eller kostnad skicka tillbaka det som inte passade. :)
 
 
 
Halebop är billigt och bra. Täckningen är kanon och internet funkar bra också när man inte är inkopplad till sitt WIFI
 
 
 
Ett plus till ellos. då jag beställde en möbel från dom som tyvärr var lite skadad. Men de var snälla och betalde tillbaka en summa som kompensation.