» Prylar till balkongen/uteplatsen

Eftersom våren smyger sig på så har jag börjat fixa ute på våran balkong. Det har städats och kastat onödiga grejer och just nu målar jag lite möbler som ska bli sittplatser och när det blir lite varmare åker även blomlådorna upp. 
Nedan kommer lite inspiration/tips på grejer man kan investerar till sin balkong/uteplats. 
Länkar: Vinkylare // Grillbestick // Serveringsbricka // Bordsgrill // Ljusstake //
Örtkruka // Sittdyna // Fågelmatare // Pastatallrik // Kaffemugg 

» KENT

Den 9:e maj går äntligen en dröm i uppfyllelse, nämligen att se KENT live, tjihhoooo! Ni trogna läsare vet hur mycket jag älskar detta band och ÄNTLIGEN är det dags. Biljetterna hänger så fint på väggen här hemma och snart snart är det dags :') 
Min underbara Kent-box får därför pryda detta inlägg. 
 

» Promenix

Igår förmiddags gick Victor & jag en promenad på lysingsbadet. Vi kikade lite på äventyrsbadet de bygger där ute och gick sedan runt hela området och jag knäppte några bilder på vägen.