» Livet rullar på

Just nu har vi praktik i skolan och jag har idag min nästsista dag på barnavdelningen idag, har varit där i tre veckor och det har varit både lärorika och roliga veckor :). Nästa vecka ska vi ut till äldrevården och praktisera i tre veckor. Ska bli spännande!  

Nästa vecka ska jag och Victor även åka till Karlstad för att ÄNTLIGEN se KENT! WIHUOOOUU, har längtat så och nu är det mindre än en vecka kvar! I onsdags så släpptes även deras nya skiva så jag är redigt lycklig nu för tiden :)
Nedan kommer första versen från min favoritlåt från skivan Tigerdrottningen ♥
 
När det känns som du har väntat sen du var barn.
På att någonting ska hända, på närkontakt av något slag.
När det känns som om du gjort allt sagt allt men inte får några svar.
När det känns som om ditt bästa inte är tillräckligt bra.
När fördämningarna brister och du håller tillbaka en stormflod.
När verkligheten skakar och det flyter svart snö i ditt blod.
Dom säger: Allt kommer bli bättre för tiden läker alla sår.
Det är politisk propaganda från järnridån.
Känner ni som jag sträck upp era händer.

 http://kent.nu/latar/svart-sno/#ixzz30dcgt69S
 Bild lånad från nojesguiden.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback