» Dag 5 - Nytagen bild och 10 faktapunkter om mig

• 1 Jag tar nästan aldrig selfies så fick ta en lite fort för att göra detta inlägget
• 2 Jag har enorm fobi för spindlar. Borde egentligen gå i terapi för det eftersom det förstör mycket av mitt vardagliga liv, men jag är så pass rädd att jag inte vågar ta tag i problemet eftersom jag vet att man då ska "möta" sin fobi och än är jag inte tillräckligt modig för det.
• 3 Jag älskar mina två katter enormt mycket och jag kallar mig själv för deras "mamma"
• 4 Jag har ofta ett "beroende" av någon "god-sak" som jag sedan äter mig totalt less på.
• 5 Jag har inte så bra självkänsla, men dock relativt bra självförtroende, jag tror på mig själv att jag klarar av saker, t.ex. prov i skolan, montera ihop något osv. 
• 6 Jag skulle gärna velat utbilda mig till djursköterska, men jag far väldigt illa när jag ser djur som lider och skulle nog därför inte orka med det jobbet psykiskt i längden. 
• 7 Jag är en läslus, älskar att läsa böcker (helst självbiografier) och tidningar (tjej-tidningar, inredningstidningar & träningstidningar)
• 8 Jag drömmer ibland om att testa på ett lyxliv i Usa som t.ex. hemmafru där vardagarna bara innebär att göra saker man tycker är roligt, såsom shoppa, äta på fina restauranger och bada i pengar. 
• 9 Jag tycker inte det är kul att laga mat eller baka.
• 10 Jag är nog inte "dröm-flickvän" då jag som nämnts inte är någon kok och sedan är jag väldigt pedant och måste ha städat omkring mig. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback